Home » , , , » DONLOAD FILM STAR WARS: EPISODE IV – A NEW HOPE 1977

Ditulis dan diarahkan oleh George Lucas. Ia adalah yang pertama dari enam filem dikeluarkan dalam saga Star Wars: dua filem berikutny...



Ditulis dan diarahkan oleh George Lucas. Ia adalah yang pertama dari enam filem dikeluarkan dalam saga Star Wars: dua filem berikutnya menyambung cerita ini, manakala tiga filem sebelumnya menyumbangkan cerita latar, terutamanya watak Darth Vader. Dalam penggunaan kesan khas, filem Star Wars asal adalah filem yang lebih berjaya dan berpengaruh.


Latarnya adalah dalam masa sebelumnya dalam galaksi, filem ini menceritakan kumpulan penentang dikenali sebagai Pakatan Pemberontak untuk memusnahkan stesen angkasa Death Star Empayar. Ceritanya tentang budak petani Luke Skywalker yang menjadi perwira apabila dia mengambil droid membawa rancangan skematik stesen. Dia mesti mengikut Jedi Master Obi-Wan Kenobi dalam misi untuk menyelamatkan pemilik droid, pemimpin pemberontak Puteri Leia Organa, menghantar rancangan kepada pangkalan pemberontak yang rahsia, dan menolong untuk memusnahkan stesen itu sebelum ia sampai dan memusnahkan pangkalan pemberontak tersebut.https://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars.



0 komentar:

Posting Komentar

Slider

Adventure Petualangan dalam perburuan minyak Ikan Paus
Thor harus menghadapi saudara perempuannya , Akankah menjadi ahir kehancuran planetnya ?
Filosofi Kopi 2 Rumit,ketika Wanita yang Ben Sukai ternyata adalah anak dari pengusaha yang merebut ladang kopi ayahnya
The Jungle Harry Potter series
Kebosanan dengan rutinitas kerja, Alam membawa kesadaran kembali Apa tujuan hidup yang berarti.

UPDATED FILM

ads

Pengunjung